Законодавство
Законодавство
ВИТЯГ
Із Закону України № 4061-VI «Про вибори народних депутатів України»
від 17.11.2011
 
Стаття 2. Загальне виборче право
8. Будь-які прямі чи непрямі привілеї або обмеження  виборчих прав громадян України за ознаками раси, кольору шкіри, політичних, релігійних та інших переконань,  статі,  етнічного та  соціального походження,  майнового  стану,  місця  проживання,  за мовними або іншими ознаками  забороняються.  Не  допускаються  обмеження  щодо участі  громадян  України  у  виборчому  процесі,  крім  обмежень, передбачених Конституцією України (254к/96-ВР) та цим Законом.
 
Стаття 74. Обмеження щодо ведення передвиборної агітації
5. Поширення у будь-якій формі матеріалів, що містять заклики до  ліквідації  незалежності  України,  зміни конституційного ладу насильницьким  шляхом,  порушення  суверенітету  і  територіальної цілісності  держави,  підриву  її безпеки,  незаконного захоплення державної влади,  пропаганду  війни,  насильства  та  розпалювання міжетнічної,    расової,   національної,   релігійної   ворожнечі, посягання  на  права  і  свободи   людини,   здоров'я   населення, забороняється.
 
ВИТЯГ
із  ЗАКОНУ   УКРАЇНИN 2866-IV
«Про забезпечення рівних прав та можливостей жінок і чоловіків»
від 8 вересня 2005 року 
Метою цього Закону є досягнення паритетного становища жінок і чоловіків   у  всіх  сферах  життєдіяльності  суспільства  шляхом правового  забезпечення  рівних  прав  та  можливостей   жінок   і чоловіків,   ліквідації   дискримінації   за   ознакою   статі  та застосування  спеціальних  тимчасових  заходів,   спрямованих   на усунення   дисбалансу   між   можливостями   жінок   і   чоловіків реалізовувати рівні права, надані їм Конституцією ( 254к/96-ВР ) і  законами України.
 
Стаття 1. Дискримінація за ознакою статі -  дії  чи  бездіяльність,  що виражають  будь-яке  розрізнення,  виняток або привілеї за ознакою статі,  якщо  вони  спрямовані  на  обмеження  або  унеможливлюють визнання,  користування  чи  здійснення на рівних підставах прав і свобод людини для жінок і чоловіків;
 
Розділ VI. ВІДПОВІДАЛЬНІСТЬ ЗА ПОРУШЕННЯ ЗАКОНОДАВСТВА УКРАЇНИ
ПРО ЗАБЕЗПЕЧЕННЯ РІВНИХ ПРАВ ТА МОЖЛИВОСТЕЙ ЖІНОК І ЧОЛОВІКІВ
    
Стаття 22. Оскарження дискримінації за ознакою статі та сексуальних домагань.
Особа, яка   вважає,   що   стосовно   неї  було  застосовано дискримінацію за ознакою статі чи вона стала об'єктом  сексуальних домагань,  має  право  звернутися  зі  скаргою  до  Уповноваженого Верховної Ради України з прав  людини,  спеціально  уповноваженого центрального  органу  виконавчої  влади  з  питань  рівних прав та можливостей жінок і чоловіків,  уповноважених осіб (координаторів) з питань забезпечення рівних прав та можливостей жінок і чоловіків в органах виконавчої влади та  органах  місцевого  самоврядування, правоохороннихорганівдержавитасуду.
 
Особи будь-якої  статі  або  групи осіб мають право надсилати повідомлення про порушення рівності прав та  можливостей  жінок  і чоловіків  до Комітету ООН з ліквідації дискримінації щодо жінок у разі,  якщо вичерпані внутрішні засоби правового захисту або  якщо застосування таких засобів захисту невиправдано затягується.
 
Стаття 24. Відповідальність за порушення законодавства про забезпечення рівнихправтаможливостейжінок і чоловіків
Особи, винні в порушенні вимог законодавства про забезпечення рівних прав та можливостей жінок  і чоловіків,  несуть цивільну, адміністративну та кримінальну відповідальність згідно із законом. 
 

НАВЧИСЬ БУТИ ХОРОШОЮ ПОЛІТИКИНЕЮ

Школа ПУЛу жінок
заходь!
Жінки-народні депутатки
Член депутатської фракції ПОЛІТИЧНОЇ ПАРТІЇ "СЛУГА НАРОДУ"
Член депутатської фракції ПОЛІТИЧНОЇ ПАРТІЇ "СЛУГА НАРОДУ" Член Комітету Верховної Ради України з питань освіти, науки та інновацій Веб-сторінкаДата народження: 15 червня 1971р.Відомості на момент обрання: освіта вища, вчитель, Чернівецька гімназія № 2 Чернівецької міської ради, безпартійнa, проживає в місті Чернівцях, судимість відсутня, суб’єкт висування – ПОЛІТИЧНА ПАРТІЯ "СЛУГА НАРОДУ".
Copyright www.womeninpolitics.org.ua. All rights reserved
Яндекс.Метрика