Комунікаційні стратегії в роботі кандидатки. Комунікації з медіа

 

  • На що саме слід звернути увагу при побудові комунікаційної стратегії співпраці зі ЗМІ?
  • Якими повинні бути прес-релізи, що спрацьовують?
  • Як знайти «правильні» питання для комунікації із цільовою аудиторією і як формувати ключові месседжі?
  • Як підготуватися до зустрічі з журналістом/журналісткою і  що робити в кризовій ситуації?

Відповіді на ці та багато інших питань щодо комунікацій з медіа Ви знайдете у даному навчальному матеріалі.

08-11-2017
Відеоматеріали
Лекцію створено в рамках проекту "ПУЛ жінок"
Жінки-народні депутатки
Не входить до складу будь-якої фракції Член Комітету Верховної Ради України з питань фінансів, податкової та митної політики Веб-сторінкаДата народження: 24 жовтня 1983р.Відомості на момент обрання: освіта вища, заступник директора з економічних питань, ПП "Корбіз", безпартійнa, проживає в селі Пасіки-Зубрицькі Пустомитівського району Львівської області, судимість відсутня, суб’єкт висування – Політична Партія "ГОЛОС".
Copyright www.womeninpolitics.org.ua. All rights reserved
Яндекс.Метрика