






Через обмежені фінансові можливості жінкам-кандидаткам доводилось вдаватися до різноманітних креативних підходів. Таку тенденцію підмітила координатор гендерного моніторингу виборів-2015 Жіночого консорціуму України у Херсоні Олена Микитась.
«Наприклад, через неможливість організовувати особисті зустрічі з виборцями, жінки-кандидатки зголошувались на виступи в команді, тобто коли жінку представляє група кандидатів або впливова в області особа ( наприклад, губернатор А.Путілов, партія БПП Солідарність, представляв у с.м.т. Білозерка – кандидатку у обласну раду Оксандру Рукавішнікову)», - розповідає Олена Микитась.
За її словами, жінки-кандидатки тих партій, які не мали загальних коштів на рекламну та просвітницьку діяльність (наприклад, Самопоміч) зголошувалась працювати у штабі, тобто їх внеском була волонтерська робота.
Про пошуки креативних способів самореклами повідомляють монітори ЖКУ і з інших областей. Так монітори ЖКУ з Харкова повідомляють, що жінки частіше за чоловіків використовують для самопіару соцмережі, самі друкують свої статті у ЗМІ, виступають на радіо та організовують перфоменси.
Нагадаємо ВГО «Жіночий консорціум України» на місцевих виборах 2015 проводить гендерний моніторинг, який у першу чергу стосується якості участі жінок у виборах. Зокрема визначаються умови, у яких балотуються жінки та якість їх виборчої кампанії. Після виборів ЖКУ з’ясовуватиме причини перемог і поразок жінок у цих виборах. Результати моніторингу будуть оголошені наприкінці 2015 року.