






За висновками міжнародних спостерігачів, під час цьогорічної передвиборчої кампанії в Україні жінки і чоловіки по-різному вели агітацію. Такий нюанс відзначила Директор Національного Демократичного Інституту Крістіна Вілфор у ході зустрічі учасників Мережі гендерного моніторингу парламентських виборів – 2012.
За її словами, спостерігачі відзначили кілька помітних відмінностей, зокрема:
- Жінки рідше, ніж чоловіки застосовують «чорний піар»;
- Жінки рідше, ніж чоловіки з’являються у ЗМІ (що пов’язано з нестачою у них ресурсів);
- Жінки більше і частіше проводять прямі зустрічі з виборцями;
- У жінок-кандидаток менше порожньої риторики і більше конкретних обіцянок.
Наступне завдання жіночих НГО, вважає Крістіна Вілфор, зробити так, щоби жінки, які не виграли на цих виборах залишилися в «активній політичній обоймі» на найближчих місцевих виборах.
Крістіна Вілфор запропонувала Львів і Дніпропетровськ як пілотні регіони роботи з кандидатками на найближчих місцевих виборах. У цих містах, зазначила Вілфор, балотувалося багато жінок, і вони могли б стати непоганими пілотними проектами для мережі жіночих організацій, які просуватимуть ідеї гендерної рівності в політику.
Жінки у виборах