Законодавство
Законодавство
ВИТЯГ
Із Закону України № 4061-VI «Про вибори народних депутатів України»
від 17.11.2011
 
Стаття 2. Загальне виборче право
8. Будь-які прямі чи непрямі привілеї або обмеження  виборчих прав громадян України за ознаками раси, кольору шкіри, політичних, релігійних та інших переконань,  статі,  етнічного та  соціального походження,  майнового  стану,  місця  проживання,  за мовними або іншими ознаками  забороняються.  Не  допускаються  обмеження  щодо участі  громадян  України  у  виборчому  процесі,  крім  обмежень, передбачених Конституцією України (254к/96-ВР) та цим Законом.
 
Стаття 74. Обмеження щодо ведення передвиборної агітації
5. Поширення у будь-якій формі матеріалів, що містять заклики до  ліквідації  незалежності  України,  зміни конституційного ладу насильницьким  шляхом,  порушення  суверенітету  і  територіальної цілісності  держави,  підриву  її безпеки,  незаконного захоплення державної влади,  пропаганду  війни,  насильства  та  розпалювання міжетнічної,    расової,   національної,   релігійної   ворожнечі, посягання  на  права  і  свободи   людини,   здоров'я   населення, забороняється.
 
ВИТЯГ
із  ЗАКОНУ   УКРАЇНИN 2866-IV
«Про забезпечення рівних прав та можливостей жінок і чоловіків»
від 8 вересня 2005 року 
Метою цього Закону є досягнення паритетного становища жінок і чоловіків   у  всіх  сферах  життєдіяльності  суспільства  шляхом правового  забезпечення  рівних  прав  та  можливостей   жінок   і чоловіків,   ліквідації   дискримінації   за   ознакою   статі  та застосування  спеціальних  тимчасових  заходів,   спрямованих   на усунення   дисбалансу   між   можливостями   жінок   і   чоловіків реалізовувати рівні права, надані їм Конституцією ( 254к/96-ВР ) і  законами України.
 
Стаття 1. Дискримінація за ознакою статі -  дії  чи  бездіяльність,  що виражають  будь-яке  розрізнення,  виняток або привілеї за ознакою статі,  якщо  вони  спрямовані  на  обмеження  або  унеможливлюють визнання,  користування  чи  здійснення на рівних підставах прав і свобод людини для жінок і чоловіків;
 
Розділ VI. ВІДПОВІДАЛЬНІСТЬ ЗА ПОРУШЕННЯ ЗАКОНОДАВСТВА УКРАЇНИ
ПРО ЗАБЕЗПЕЧЕННЯ РІВНИХ ПРАВ ТА МОЖЛИВОСТЕЙ ЖІНОК І ЧОЛОВІКІВ
    
Стаття 22. Оскарження дискримінації за ознакою статі та сексуальних домагань.
Особа, яка   вважає,   що   стосовно   неї  було  застосовано дискримінацію за ознакою статі чи вона стала об'єктом  сексуальних домагань,  має  право  звернутися  зі  скаргою  до  Уповноваженого Верховної Ради України з прав  людини,  спеціально  уповноваженого центрального  органу  виконавчої  влади  з  питань  рівних прав та можливостей жінок і чоловіків,  уповноважених осіб (координаторів) з питань забезпечення рівних прав та можливостей жінок і чоловіків в органах виконавчої влади та  органах  місцевого  самоврядування, правоохороннихорганівдержавитасуду.
 
Особи будь-якої  статі  або  групи осіб мають право надсилати повідомлення про порушення рівності прав та  можливостей  жінок  і чоловіків  до Комітету ООН з ліквідації дискримінації щодо жінок у разі,  якщо вичерпані внутрішні засоби правового захисту або  якщо застосування таких засобів захисту невиправдано затягується.
 
Стаття 24. Відповідальність за порушення законодавства про забезпечення рівнихправтаможливостейжінок і чоловіків
Особи, винні в порушенні вимог законодавства про забезпечення рівних прав та можливостей жінок  і чоловіків,  несуть цивільну, адміністративну та кримінальну відповідальність згідно із законом. 
 

НАВЧИСЬ БУТИ ХОРОШОЮ ПОЛІТИКИНЕЮ

Школа ПУЛу жінок
заходь!
Відеоматеріали
З чого і як жінка може почати політичну кар’єру? Що найважливіше на початку? Для чого потрібна команда? Що таке ресурси? Для чого потрібна політична платформа? Для чого взагалі жінкам іти у політику? На ці та інші запитання відповідають експерти у фільмі «Жінки в політиці. З чого почати?» Фільм є частиною циклу з 6 серій, в яких політологи, політтехнологи, фахівці з риторики, переговорів, тайм-менеджменту розповідають про основні моменти, на які має звернути увагу жінка-політик на початку своєї кар’єри. Жінки-депутатки діляться власним досвідом подолання труднощів, які чатують саме на жінку в політиці, і дають низку порад. Фільми створено ВГО «Жіночий консорціум України» за фінансової підтримки Канадського фонду розвитку місцевих ініціатив. Точка зору авторів і героїв фільмів може не співпадати з офіційною позицією Канадського фонду розвитку місцевих ініціатив. Над проектом працювали: Віра Карайчева (авторка ідеї та режисер), Оксана Ярош, Марія Алєксєєнко, Ольга Веснянка, Олег Зорін, Тимур Тарасов, Марія Сулима Висловлюємо подяку за участь у зйомках Тетяні Баєвій, Ірині Бережній, Денису Богушу, Людмилі Богуш-Данд, Катерині Везелевій, Лілії Гриневич, Олегу Демчику, Ользі Денисовій, Лесі Оробець, Нелі Пославській, Альоні Сибіряковій, Михайлині Скорик.
Жінки-народні депутатки
Член депутатської фракції ПОЛІТИЧНОЇ ПАРТІЇ "СЛУГА НАРОДУ"
Член депутатської фракції ПОЛІТИЧНОЇ ПАРТІЇ "СЛУГА НАРОДУ"Член Комітету Верховної Ради України з питань молоді і спорту Веб-сторінкаДата народження: 28 серпня 1982р.Відомості на момент обрання: освіта вища, фізична особа – підприємець, безпартійнa, проживає в місті Вінниці, судимість відсутня, суб’єкт висування – ПОЛІТИЧНА ПАРТІЯ "СЛУГА НАРОДУ".
Copyright www.womeninpolitics.org.ua. All rights reserved
Яндекс.Метрика