






Криза у соціальному статусі вчителя в Україні поглиблюється через те, що у храм знань прийшли торговці — заявила у Львові Лілія Гриневич, народний депутат України.
“Сьогодні вся владна вертикаль, яка управляє системою освіти, працює над тим, як вибудовувати бізнес, як заробити на державному бюджеті. Вона нічого не робить для вчителя”, -- пояснює пані Гриневич.
Це призводить до того, що якість підручників знижується. “Чому підручники, куплені за кошти держзамовлення, -- “Математика” для першого і другого класів може містити сто помилок, -- риторично зауважила пані Гриневич. -- Це можна змінити лише за рахунок заміни всієї системи управління в державі і зміною пріоритетів — освіта має бути сферою інвестицій”.
На думку Лілії Гриневич, сьогодні слід подбати про те, аби професія вчителя стала більш популярною серед молоді. А також вирішити гендерне питання у цій професії.
“У Фінляндії можемо спостерігати гендерну рівність вчительського складу у школах, адже для якісного розвитку дітей, участь у навчальному процесі мають брати жінки і чоловіки. В Україні ж виникає ситуація, коли серед вчителів домінують жінки. Але це не стосується керівних посад, де більшість — за чоловіками”, -- уточнила народний депутат України.