






Міністр соціальної політики Наталія Королевська незадоволена тим, що працівники соціальної сфери в регіонах не інформують вчасно Мінсоцполітики про проблеми на місцях.
Про це вона сказала в п'ятницю на розширеній колегії, де розглядалися підсумки роботи міністерства за минулий рік та визначалися пріоритети подальшої політики держави у соціальній сфері, повідомляє кореспондент УКРІНФОРМу.
"Якщо про проблеми на місцях я дізнаватимуся не від вас, а від людей або через ЗМІ - чекайте на кадрові рішення", - пообіцяла Королевська.
При цьому вона продемонструвала цілий стос скарг, які надійшли на її адресу через Facebook від людей із різних областей України щодо неуважного ставлення до їхніх проблем з боку чиновників.
"Сьогодні всі соціальні виплати здійснюються вчасно і в повному обсязі. На всі соціальні виплати на цей рік гроші в повному обсязі заплановані. Тому будь-які затримки на місцях - це відповідальність конкретних чиновників. І якщо виникає позаштатна ситуація, я повинна дізнаватися про це від вас, SOS повинні кричати ви і терміново вирішувати такі питання", - наголосила міністр.