Новини
Про нас
Законодавство
Партнерство
Контакти
Корисні посилання
Архів
05 лютого 2013 р. у Рівному працювала фокус-група, яка є частиною проекту «Розвиток стратегії участі жінок у місцевих виборах». Цей проект виконується за сприяння Канадського фонду розвитку місцевих ініціатив. Організатором фокус-групи була Рівненська громадська організація «Центр підтримки громадських ініціатив «Чайка». Дослідження розпочалось із міста Севастополя, а також буде проходити в Закарпатській, Запорізькій, Київській, Харківській областях.
Мета фокус-груп – з’ясувати, з якими викликами стикаються жінки-кандидатки під час виборчих кампаній різних рівнів. Вибір Рівненського регіону для участі у проекті був не випадковий : це єдина область в Україні, де жодна пані не виявила бажання позмагатися за мандат депутата Верховної Ради України на виборах 2012 року.
Експертом і ведучою фокус групи була Марфа Скорик (ГО Київський інститут гендерних досліджень).
В результаті обговорення та обміну досвідом жінки дійшли висновку, що однією з найвагоміших причин низького представництва та пасивності українок у політиці є банальне незнання механізмів політичної діяльності. Відзначались також відсутність у кандидаток згуртованої команди , досвідченого наставника, брак ресурсів, досвіду і спеціальних навиків для побудови успішної стратегії виборчих перегонів та для формування іміджу впливової жінки-політика, немає підтримки з боку чоловіків, родини . І куди ж поділась жіноча солідарність, адже серед виборців в Україні більшу частину складають жінки?
Результати фокус-групи будуть представлені широкому колу зацікавлених осіб , а також будуть покладені в основу стратегії підтримки участі жінок у місцевих виборах.
Під час проекту також будуть створені промо-матеріали (відеоролики) під робочою назвою «Шлях жінки у політику: інструкція до використання».
За задумом авторів, 5 коротких фільмів розповідатимуть про:
- Можливі шляхи початку політичної кар’єри;
- Форс-мажори та шляхи виходу з кризових моментів на початковому етапі політичної
кар’єри жінки;
- Важливість реклами, зв’язків з громадськістю, співпраці зі ЗМІ та ефективність комунікацій;
- Імідж політика, правила ведення публічних дискусій, роботу з виборцями;
- Правила поєднання політичної діяльності та «особистого життя».
Своїми порадами поділяться депутатки Верховної Ради, місцевих рад, експерти, громадські діячі. Підготовлені промо-матеріали (відео ролики) будуть презентовані громадськості 25 березня – 30 березня 2013 року.
Проект отримує постійну популяризацію через ЗМІ, соціальні мережі та сайт vybory2012.wcu-network.org.ua
Довідково: партнери проекту «Розбудова стратегії участі жінок на місцевих виборах»: ВГО «Жіночий Консорціум України», Київський інститут гендерних досліджень, Волинська ОГО «Гендерний центр», ХОГО «Харківський обласний ґендерний ресурсний центр», Закарпатська ГО «Ніка», Рівненська ООГ«Центр підтримки громадських ініціатив «Чайка», Запорізький БФ «Єдність» за майбутнє», ГО "Надія", Київська область, ГО «Жіночі альтернативи», м. Севастополь.

