






Про секрети роботи з друкованими й інтернет-виданнями та соцмережами йшлося на другому Політичному клубі в Луцьку. Своїми думками щодо співпраці журналістів з політиками та громадськими активістами ділилися головна редакторка газети «Сім’я і дім» Наталка Пахайчук і головний редактор інтернет-видання «Волинь24» Юрій Ричук.
Учасниць політклубу цікавило все: з якими матеріалами звертатися в ЗМІ, яка інформація може бути цікава журналістам і читачам видань, чи вся вона мусить бути платна, чи варто громадським активістам і політикам вести постійні рубрики чи блоги, як достукатися до виборця на периферії, чи перевіряють журналісти джерела інформації, про що писати в соцмережах і чи повинні журналісти запитувати дозволу на використання допису тощо.
Основні моменти, на яких наголошували обоє спікерів:
· інформація – чи то від політиків, чи то від громадських активістів – має бути насамперед цікавою / суспільно важливою, і тоді про неї точно напишуть;
· слова повинні бути підкріплені реальними справами, а не залишатися порожніми гаслами;
· все, що написане в соцмережах, автоматично стає загальнодоступним (якщо воно не містить обмежуючого маркера);
· станьте ньюсмейкерами – це оптимальний шлях у медіа;
· будьте експертними, тоді медійники самі будуть шукати вас для коментаря чи інтерв'ю.
Наталка Пахайчук коротко резюмувала підсумки зустрічі на Політклубі: «Увійдіть у історію, а не вляпайтесь!».
Політичний клуб відбувся в рамках проекту «ПУЛ жінок», що впроваджується ВГО «Жіночий консорціум України», за підтримки Фонду демократії ООН.