






Жінка в Україні може займати будь-яку посаду, але жінкам не встачає «технологічності» та знань. Таку думку висловив політтехнолог Денис Богуш під час першого всеукраїнського Форуму ПУЛ жінок.
«Жінок дуже цікаво просувати в політику, бо у них є набагато більше цікавих «зацепок», ніж у чоловікв», - зауважив експперт. Він нагадав, що свого часу на теледибати з Юлією Тимошенко не пішов жоден чоловік-кандидат в президенти. «Тому, коли говорять, що у жінок щось може не получатись – не може «не получатись» - найбільш круті чоловіки бояться (жінок)», - вважає Богуш
За його словами, для того, щоб говорити про імідж жінки-політика, необхідно знати з чого він складається. А складається він з:
- репутації;
- зовнішнього вигляду;
- невербальної поведінки;
- вербальної поведінки;
- феномену лідера-вожака;
- легенди про людину;
- політичної програми;
- відповідності очікуванням людей.
«Репутація – це те, що про вас говорять. Іноді вона складається без вашого відома, іноді ви берете у цьому участь (у створенні своєї репутацції – ред.). Правильніше –самій брати участь», - зазначив Богуш.
«Невербальна поведінка – це те, як людина рухається, вербальна – те, що людина говорить. Феномен лідера-вожака – це технологія. Потрібно розуміти, що люди підуть за лідером – вожаком стаї. У нас це цілком може бути жінка. Людина-легенда – це різні історії про людину, як легендерну особу. Наприклад, як Надія Савченко.», - пояснив експерт.
Денис Богуш порадив жінкам політика звернути увагу на образи княгині Ольги та Роксолани, які, за його словами, в українській політиці ще ніхто не використовував.
Експерт звернув увагу, що для того, аби жінці виглядати лідеркою, дуже важливо впевнено поводитись. Особливо – під час телевізійних зйомок, адже більше 60% інформації, яку запам’ятовує глядач – візуальна. І якщо жінка-політик виглядатиме не впевненою на екрані, саме це і запам’ятає глядач, незалежно від того, що жінка говоритиме в ефірі. Також, за його словами, жінки-політики не повинні боятися виявляти усі лідерські якості та риси, в тому числі – і агресію.
За словами Богуша, жінка-політик може змвінювати свій імідж – виборці нормально до цього ставляться.
Технологія приєднання образу до стереотипу.
За словами Богуша така технологія використовувалась дуже часто раніше, однак зараз вона «не працює», бо у молоді немає старих стеротипів. Зараз, підкрелив Богуш, «працює» відео.
Експерт звернув увагу присутніх, що жінку політика легше «атакувати» і робити проти неї негативні кампанії. При цьому Богуш застеріг жінок від епатажу. «епатажні жінки ніколи не займають серйозних посад – їх просто для чогось використовують під час виборчих кампаній».