






Соціологія є інструментом агітації, і на цьогорічних виборах Президента України вона дуже впливає.
Про це в ефірі програми «Коментарі» на телеканалі ZIK заявила координатор виборчих програм мережі «Опора» Ольга Айвазовська.
Ольга Айвазовська нагадала, що сьогодні Національна рада з питань телебачення і радіомовлення оприлюднила оцінки щодо того, що відбувається у медіа напередодні виборів, і топ-порушенням виявилася соціологія – некоректне оприлюднення інформації про соціологію, методологію, похибку і відсутність інформації про замовника.
Координатор виборчих програм мережі «Опора» нагадала, що компанія, яка проводить опитування, може не повідомляти, хто замовник дослідження, а ось медіа, оприлюднюючи результати соцопитування, зобов’язані це робити. Якщо такої інформації немає, на її думку, ЗМІ не слід оприлюднювати дослідження.
«Соціологія – це у тому числі інструмент агітації, і на цих виборах вона дуже впливає», – наголосила Ольга Айвазовська.
Вона зауважила, що українське виборче законодавство не змінюється, а отже – не прогресує. Ольга Айвазовська нагадала, що з’явилися нові форми агітації, нові форми впливу на виборців, кожного року щораз більше зростає роль соціальних мереж, Інтернету тощо.
«Це все не врегульовано абсолютно. Є питання щодо легітимізації та виведення із «тіні» роботи штабів, платних політконсультантів, соціологів, технологів, які від імені всієї громадськості говорять громадську думку, але вони насправді отримують у конверті гроші в конкретному штабі», – наголосила Ольга Айвазовська.