Острікова: «Закони про зниження акцизу при імпорті легкових транспортних засобів мають бути ухвалені найпізніше в листопаді»

Нові закони про зниження акцизного податку при розмитненні легкових автомобілів, якими можуть скористатися, в тому числі ті, хто використовує авто на іноземній реєстрації, мають бути ухвалені до грудня. І це реально, каже народний депутат «Об‘єднання «Самопоміч».  Тетяна Острікова повідомила, що вже зараз на розгляді в Комітеті податкової та митної політики є два законопроекти. Один про зміни до податкового кодексу, якими передбачається зниження акцизного податку при імпорті автомобілів та скасування вимоги про відповідність авто стандарту «Євро-5», а другий – це зміни до митного кодексу, якими передбачається усунення тих прогалин, що сьогодні використовуються українцями для ввезення авто без офіційного митного очищення в режимах транзиту та тимчасового ввезення. Безумовно, більшість людей робить це не від хорошого життя, а через законодавчу заборону імпортувати авто, старші за екостандарт «Євро-5» та через непомірно велике податкове навантаження при розмитненні вживаних автомобілів.

Острікова каже: «Комітет податкової та митної політики  буде визначатись щодо поданих народними депутатами поправок. Вчора депутати комітету вирішили спрямувати листа до Міністерства економіки, Міністерства транспорту, Мінекології, Мінфіну, щоб зрозуміти, яка транспортна та автомобільна політика уряду щодо зазначеного питання. Адже уряд чітко так і не висловив свою позицію, як громадянам України оновлювати свій автопарк та задовольняти попит в продукції автопрому, особливо враховуючи відсутність доступного автокредитування. Можливо, в уряду є іноземні інвестори, виробники відомих якісних брендів авто, які хочуть тут створити автомобільні заводи і щось їм вже 20 років заважає це зробити? Уряд повинен повідомити своє бачення, якою буде наша держава – власного виробництва автомобілів чи доступного їх імпорту».

Відповіді від міністерств очікують за 10-20 днів.

«Враховуючи, що ми заходимо у бюджетний процес, а разом з бюджетом голосуються зміни до податкового, а іноді і митного кодексу, то ці закони мать бути розглянуті Радою не пізніше листопада, бо люди цього очікують».

«Той пільговий режим, який сьогодні діє для машин не старших 2007-10 року виробництва, він закінчується 31 грудня 2018 року. І якщо парламент не продовжить дію цього режиму або не ухвалить рішення, які зроблять імпорт вживаних авто доступним, люди просто втратять останню довіру до влади».

Власники автомобілів на європейській реєстрації провели акцію протесту під стінами Кабміну і частково перекрили вулицю Грушевського. Вимагають ухвалення законів щодо спрощення процедури розмитнення автомобілів.

Тетяна Острікова наголошує, що «Самопоміч» врахувала пропозиції об‘єднання «Авто-Євро-сила».  Йдеться про пропозицію усунути коефіцієнт віку з формули розрахунку акцизу. Стосовно  заборони імпорту транспортних засобів з держави-агресора, то Острікова додала: «Для таких машин фракція «Самопоміч» пропонує залишити високу ставку, яка нині діє в податковому кодексі, при розмитнені авто вироблених там. На період до завершення операції, яка проходить на українському Сході».

«Тим більше, що той пільговий режим з акцизного податку, який сьогодні діє для машин не старших 2010 року виробництва, закінчується 31 грудня 2018 року. І якщо парламент не продовжить дію цього режиму або не ухвалить рішення, які зроблять імпорт вживаних авто доступним, люди просто втратять останню довіру до влади».

Власники автомобілів на європейській реєстрації провели акцію протесту під стінами Кабміну і частково перекрили вулицю Грушевського. Вимагають ухвалення законів щодо зниження акцизів на імпорт вживаних авто. 

Тетяна Острікова наголошує, що пропозиції об‘єднання «Авто-Євро-сила» частково, за своєю суттю, враховані в пропозиціях, поданих нею, Березюком та Пастухом. Йдеться насамперед про пропозицію зменшити вплив коефіцієнту віку авто у формулі розрахунку розміру акцизу. Стосовно  заборони імпорту транспортних засобів з держави-агресора, то Острікова додала: «Для таких машин пропонується залишити високу ставку, яка нині діє в податковому кодексі, при розмитнені авто вироблених там.  

Самопоміч

20-09-2018

НАВЧИСЬ БУТИ ХОРОШОЮ ПОЛІТИКИНЕЮ

Школа ПУЛу жінок
заходь!
Відеоматеріали
Що таке імідж і з чого він складається? Які шляхи його формування? Як правильно формувати позитивний імідж? На що і на кого орієнтуватися? Яких помилок слід уникати у формуванні та підтриманні свого політичного іміджу? Про зовнішність, репутацію та поведінку розповідають експерти у фільмі «Жінки в політиці. Імідж»
Жінки-народні депутатки
Член депутатської фракції ПОЛІТИЧНОЇ ПАРТІЇ "СЛУГА НАРОДУ"
Член депутатської фракції ПОЛІТИЧНОЇ ПАРТІЇ "СЛУГА НАРОДУ" Заступник голови Комітету Верховної Ради України з питань інтеграції України з Європейським Союзом Веб-сторінкаДата народження: 10 грудня 1989р.Відомості на момент обрання: освіта вища, фізична особа – підприємець, безпартійнa, проживає в місті Харкові, судимість відсутня, суб’єкт висування – ПОЛІТИЧНА ПАРТІЯ "СЛУГА НАРОДУ".
Copyright www.womeninpolitics.org.ua. All rights reserved
Яндекс.Метрика