Острікова: «Українські дороги – це «американські гірки», якими з Києва до Одеси неможливо доїхати без ДТП»

«Минулого тижня ми їздили в регіони та, як і всі українці, були вражені розмірами ям на дорогах, – розповідає народний депутат від фракції «Об’єднання «Самопоміч» Тетяна Острікова. – Харківська, Дніпропетровська та половина Полтавської областей – доріг просто немає. У Харківській області люди підписують вказівники з назвами населених пунктів як «дорога ганьби».

За її словами, цього року на ремонт трас в державному бюджеті закладено рекордну суму – понад 30 мільярдів гривень. «Але це зовсім не означає, що наступної весни асфальт буде на місці, адже більшу частину дорожнього покриття влада знову збирається зробити ямковим ремонтом», – розповідає народний депутат. Вона певна: такий метод ремонту вигідний лише нечистим на руку посадовцям, які щороку ремонтують та латають одні й ті самі діри.

Однак корупція – це не єдина проблема. Так, акцентує Тетяна Острікова, останні чотири роки, незважаючи на розмови про розбудову трас та розвиток інфраструктури, уряд закладав в бюджеті недостатньо коштів на дороги. Вона наводить цифри: «Наприклад, Харківська область. У 2016 році на всі дороги області було виділено лише 300 мільйонів, у 2017-му – 1,3, а у 2018-му вже буде 2,8 мільярда гривень. Виникає питання – куди витрачалися кошти платників податків?»

Відповідь проста – на розбудову поліцейської держави. «Ми виявили, що за останні три роки фінансування поліції збільшили у 2,5 раза. Було 18 мільярдів, стало 46-ть, – розповідає політик. – Фінансування СБУ збільшили у два рази – було 3 мільярди, стало 6-ть. На думку уряду, в 2014-2017 роках, мабуть, важливіше було фінансувати розбудову поліцейської держави, а не інфраструктурні проекти, хоча ми постійно чуємо від влади про захист бізнесу та турботу про українців».

Народний депутат додає: «У 1980-х роках в Америці побудували систему швидкісних доріг Interstate, які забезпечують при швидкості 125 кілометрів на годину можливість проїхати без зупинки країною. Витратили 129 мільярдів доларів, а вигоди мережа принесла країні на суму понад 2,1 трильйона доларів, тому що знизилась аварійність на дорогах, вартість транспортування товарів, через що знизилися роздрібні ціни.

Мережа доріг об’єднала американську економіку в один організм. «Американські гірки» на наших трасах – це єдине, що поєднує Україну з дорогами в США. У нас неможливо без ДТП доїхати з Києва до Одеси, а одеська траса щороку ремонтується та урочисто відкривається».

«Тому ми вимагаємо, – зауважує Тетяна Острікова, – звіту уряду та щоб цієї п’ятниці Кабінет Міністрів прозвітував перед країною, на що підуть 38 мільярдів гривень, закладені в бюджеті цього року на Службу автомобільних доріг. Ми вимагаємо припинити імітувати дорожні роботи через ямковий ремонт, припинити корупцію в автодорах та проведення тендерів з відкатами чиновників».

«Невже ви не розумієте, що, не збудувавши українські дороги, які є кровоносними судинами, не забезпечите єдності та нормальної роботи українського організму?» – підсумовує народний депутат.

Самопоміч

19-04-2018

НАВЧИСЬ БУТИ ХОРОШОЮ ПОЛІТИКИНЕЮ

Школа ПУЛу жінок
заходь!
Відеоматеріали
З чого і як жінка може почати політичну кар’єру? Що найважливіше на початку? Для чого потрібна команда? Що таке ресурси? Для чого потрібна політична платформа? Для чого взагалі жінкам іти у політику? На ці та інші запитання відповідають експерти у фільмі «Жінки в політиці. З чого почати?» Фільм є частиною циклу з 6 серій, в яких політологи, політтехнологи, фахівці з риторики, переговорів, тайм-менеджменту розповідають про основні моменти, на які має звернути увагу жінка-політик на початку своєї кар’єри. Жінки-депутатки діляться власним досвідом подолання труднощів, які чатують саме на жінку в політиці, і дають низку порад. Фільми створено ВГО «Жіночий консорціум України» за фінансової підтримки Канадського фонду розвитку місцевих ініціатив. Точка зору авторів і героїв фільмів може не співпадати з офіційною позицією Канадського фонду розвитку місцевих ініціатив. Над проектом працювали: Віра Карайчева (авторка ідеї та режисер), Оксана Ярош, Марія Алєксєєнко, Ольга Веснянка, Олег Зорін, Тимур Тарасов, Марія Сулима Висловлюємо подяку за участь у зйомках Тетяні Баєвій, Ірині Бережній, Денису Богушу, Людмилі Богуш-Данд, Катерині Везелевій, Лілії Гриневич, Олегу Демчику, Ользі Денисовій, Лесі Оробець, Нелі Пославській, Альоні Сибіряковій, Михайлині Скорик.
Жінки-народні депутатки
Заступник Голови Верховної Ради України
Політична партія Всеукраїнське об'єднання "Батьківщина" Заступник Голови Верховної Ради УкраїниЗаступник члена Постійної делегації у Парламентській асамблеї Організації з безпеки та співробітництва в Європі Веб-сторінка Член групи з міжпарламентських зв'язків з Литовською Республікою Веб-сторінка Член групи з міжпарламентських зв’язків з Королівством Швеція Веб-сторінка Член групи з міжпарламентських зв’язків з Республікою Польща Веб-сторінка Член групи з міжпарламентських зв’язків з Королівством Данія Веб-сторінка Член групи з міжпарламентських зв’язків з Австрійською Республікою Веб-сторінка Член групи з міжпарламентських зв’язків з Сполученими Штатами Америки Веб-сторінкаДата народження: 17 листопада 1970р.Відомості на момент обрання: освіта вища, народний депутат України, член політичної партії Всеукраїнське об’єднання "Батьківщина", проживає в місті Києві, судимість відсутня, включена до виборчого списку під № 5.
Copyright www.womeninpolitics.org.ua. All rights reserved
Яндекс.Метрика