Комунікаційні стратегії в роботі кандидатки. Комунікації з медіа

 

  • На що саме слід звернути увагу при побудові комунікаційної стратегії співпраці зі ЗМІ?
  • Якими повинні бути прес-релізи, що спрацьовують?
  • Як знайти «правильні» питання для комунікації із цільовою аудиторією і як формувати ключові месседжі?
  • Як підготуватися до зустрічі з журналістом/журналісткою і  що робити в кризовій ситуації?

Відповіді на ці та багато інших питань щодо комунікацій з медіа Ви знайдете у даному навчальному матеріалі.

08-11-2017
Відеоматеріали
Для тих, хто хоче бути професіоналом в політиці. Створено в рамках проекту "ПУЛ жінок"
Жінки-народні депутатки
Заступник голови депутатської фракції ПОЛІТИЧНОЇ ПАРТІЇ "СЛУГА НАРОДУ"
Заступник голови депутатської фракції ПОЛІТИЧНОЇ ПАРТІЇ "СЛУГА НАРОДУ" Заступник голови Комітету Верховної Ради України з питань Регламенту, депутатської етики та організації роботи Верховної Ради України Веб-сторінкаДата народження: 7 червня 1989р.Відомості на момент обрання: освіта вища, фізична особа – підприємець, безпартійнa, проживає в місті Києві, судимість відсутня, включена до виборчого списку під № 66.
Copyright www.womeninpolitics.org.ua. All rights reserved
Яндекс.Метрика